lunes, 21 de febrero de 2011

CONTRA L'ATUR NO NECESSITEM FRASES BUIDES


Una de les pitjors conseqüències de la crisi financera és l'atur. Els efectes son destructius per als desocupats, les seues famílies i la societat. L'economia productiva també patix, mentre l'especulativa fa caixa. Es evident el perill de desestructuració social i política. Per això, el paper de les administracions públiques i dels nostres governants deu ser corregir tots estos efectes tan nocius, aplicant polítiques actives i de protecció destinades a les persones aturades.

Al fil d'estes reflexions hem d'assenyalar l'exemple que suposa Picanya dins del panorama desolador que ens rodeja. L'atur registrat a la nostra població és del 12,4 per cent, mentre el de la Comunitat Valenciana es quasi del 23 per cent, que al mateix temps supera a la mitja de la resta d'Espanya en més de 2,6 punts. És una dada significativa.

Part de la despesa de l'Ajuntament de Picanya va destinada a polítiques de millora de l'ocupació. L'Alqueria de Moret ajuda a dinamitzar a les empreses i al mateix temps s'encarrega de la formació i recolzament en la busca d'oportunitat d'ocupació. És un fet.

Les administracions en competències d'ocupació, com és el cas de la Generalitat Valenciana, deurien prendre exemple i actuar per tal que, el panorama tan dolorós que patim, canvie. Al mateix temps, tota millora que fera el govern valencià en el nivell d'ocupació de la CV també redundaria que millorara el de Picanya. La taxa de desocupació del 12,4 per cent cal rebaixar-la siga com siga. Es tracta de persones no de números. Posem-nos tots a la faena per que així siga i puguem resoldre totes les situacions d'injustícia social provocades per la crisi que patim.

11 comentarios:

  1. Pues a ver si empezáis bajándole el sueldo al Alcalde, que aquí mucho lamentarse, pero nadie reparte si se rebaja sus sueldos de rico. A ver si es verdad que la gente es solidaria...

    ResponderEliminar
  2. Anónimo, ¿cuánto cobra el alcalde?

    ResponderEliminar
  3. Vicente, el Alcalde de Picanya no cobra nada. NO LE CUESTA NI UN DURO AL AYUNTAMIENTO.

    Otros deberían aprender.

    ResponderEliminar
  4. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA.

    ResponderEliminar
  5. Maestro, quisiera saber cómo viven los peces en el mar. - Como los hombres en la tierra: los grandes se comen a los pequeños.

    ResponderEliminar
  6. El viernes 25 de Febrero por la noche hubo una fiesta en la Plaza Pais Valencia, con discomovil. ¿Quien la organizo? porque habian globos de m`estime Picanya. ¿Que se celebraba?

    ResponderEliminar
  7. Enhorabuena por la agencia de desarrollo local de Picanya, pienso y creo que a su medida hacen todo lo posible para la inserción y orientación laboral, simplemente debes de dirijirte a ADL de l'alqueria de Moret y te asesoran. Por cierto, el Sr.Almenar no cobra ni un centimo de euro por su gestión de alcalde de Picanya, ya que tengo entendido que está prejubilado y cobra de las arcas nacionales y no de las municipales, su labor ahora es por devoción a la comunidad de Picanya, gracias por ser tan solidario Sr. Almenar y pensar en los mas de 4 millones de parados españoles y que realice desinteresadamente su labor de alcaldia. Muchas Gracias

    ResponderEliminar
  8. El anónimo que se ríe, cuando verifique que es cierto que el Alcalde no cobra del Municipio ... ¿pedirá disculpas?

    Refrán "Se cree el ladrón que son todos de su condición"

    ResponderEliminar
  9. Altre mes l'atur puja a la Comunitat Valenciana. I el PP a lo seu. Jo no participaré en el concurset del youtube de Cotino. Preferiria que en compte de a una paella sense faisà sortejara un viatge a Marrakech en l'avió privat del nebot, gerent de la ex empresa familiar sedesa, com va regalar pel 40 aniversari al director de Canal 9, senyor Garcia. I es que s'han tornat un poquet agarrats des de que no els plou el manà.

    ResponderEliminar
  10. I es que des que està Correa a la presó ja no corren els lerus igual. Quina ràbia.

    ResponderEliminar
  11. Ya que en el pueblo se trata de reducir el nivel de parados, ¿alguien me puede decir qué haremos la gente joven que hemos acabado de estudiar y no podemos encontrar trabajo ni en el pueblo?
    Es que, me parece perfecto que se haya creado una nueva escuela infantil... ¿pero si eres del pueblo y tienes las titulaciones adecuadas para entrar, por qué debemos de "mendigar" trabajo a la Florida (sin prácticamente posibilidades para entrar)?

    ResponderEliminar