lunes, 23 de mayo de 2011

ELECCIONS MUNICIPALS 2011


Des del blog m’estime Picanya donem l’enhorabona a tota la candidatura que encapçalà Pepe Almenar, així com al poble de Picanya, ja que amb el seu suport ha aconseguit la majoria de les regidores i regidors, que faran possible seguir creixent en el mateix model de poble que tant estimem.

Una vegada més la majoria de les picanyeres i picanyers han considerat atorgar la confiança a un equip presentat pel partit socialista del nostre poble. Ja que la bona gestió i la confiança que, front a les altres candidatures genera, fa que reba aquest fort suport, inclús davant la situació de desànim de les electores i electors espanyols generats per la forta crisi econòmica que patim, pèrdua de qualitat democràtica, pels casos de corrupció i la utilització de les eleccions com plebiscit en contra del govern de la nació, que ha suposat un clar retrocés general de la representació del partit socialista, tant en les eleccions locals com en les autonòmiques.

Gràcies a totes i a tots per haver recolzat aquesta candidatura. Sabem que no ens defraudaran. A treballar per Picanya!

11 comentarios:

  1. A per la pròxima, i van...23 de mayo de 2011, 22:59

    Jo vull agrair al blog m'estime Picanya, la plataforma d'expressió que ens ha donat a les "altres candidatures". Moltes gràcies.

    ResponderEliminar
  2. Enhorabuena! Vicent espere que felicites als guanyadors.

    ResponderEliminar
  3. Estic llegint l'opuscle repartit l'últim dia de campanya, anomenat Veu Popular, que amb un títol principal que diu: "Picanya, no se merece un alcalde que miente y engaña". Ha resultado profético, Picanya no va a tener un alcalde que miente y engaña. Pareix mentira, amb el que ha plogut, que el PP picanyero insistisca en la seua versió del CIS. El problema és que s'ha pretés utilitzar este assumpte en contra del PSOE de Picanya, quant segons s'ha fet públic varies vegades, també els socialistes del poble estan en contra i han actuat en conseqüència. A la fi, cometent errors també s'aprén. Espere que dins del procés d'aprenentatge puguen conèixer i acceptar l'alt grau de convivència de nostre poble.

    ResponderEliminar
  4. Alguno me puede aclarar de quien era la traca que había en la Plaça el domingo por la noche sobre las 22.30 h? y las mesas? había alguna celebración? que pasó que no oí tirar ninguna traca?

    ResponderEliminar
  5. Si, yo también pasé por la plaza y estaba la traca extendida, solo faltaba encender la mecha! supongo que la mecha se mojó y por eso no se encendió! no? jajajaja

    ResponderEliminar
  6. A que no sabéis quién estaba extendiendo la traca??????? ;-)

    ResponderEliminar
  7. Som una illa. Cada vegada que pense amb els resultats de les eleccions a Picanya, recorde molt, i molt més, com comencen tots els contes d'Astèrix. Sempre amb la mateixa gran vinyeta, dins del mapa de la Gàl·lia, amb una gran lupa es veu l'únic poblat que es resistix als romans. Així, Uderzo i Goscinny, crearen als seus personatges dins d'una situació pareguda a la de l'actual Picanya, rodejats de romans per totes bandes. PParal·lelismes a banda, que tingueu molta poció màgica i continueu fent el poble que tots volem.

    ResponderEliminar
  8. "Dime de qué presumes y te diré de lo que careces" los socialistas de m'estime Picanya presumen de talante solidario porque han ofrecido esta plataforma de expresión , será para los que les bailan el agua porque a los que se atreven a disentir , al día siguiente los condenan al ostracismo y lo digo porque le ha ocurrido a mi madre , que contestó a unos despropósitos y envenenados comentarios que hacía un pobre o pobra que no entiende de talante democrático y no sabe convivir con personas que piensan diferente. Tan acostumbrados están a la dictadura que no soportan a los que no les dan la razón.En Picanya parece que estamos en los años 60 .

    ResponderEliminar
  9. Presumir de Picanya también lo hace la gente que no ha votado a la candidatura de Pepe Almenar, esto es algo conocido por todos. Que nos llena de orgullo nuestro pueblo, es verdad. Lo que si sería de una presunción irracional es decir que no existen problemas, para eso están o deben estar las personas que se dedican a la política municipal, para intentar resolverlos. Como se ha demostrado, los votantes han castigado a los que en vez de aportar soluciones se dedican a crear problemas ficticios que solo existen en su cabeza.

    ResponderEliminar
  10. "No hay mejor ciego que el que no quiere ver" y a la vista está . Cinco millones de parados, entre los cuales me encuentro y por supuesto no he votado . Los políticos no piensan en los intereses de la gente, sólo quieren llenarse ellos los bolsillos aparentando que todo lo que hacen que (aquí tampoco es tanto)es porque estiman a la gente ja, ja, ja...¿Tan tontos nos hacen? Mis hijos se han tenido que marchar de Picanya porque aquí no se podían comprar un piso normal. Tanto hablar de sostenibilidad y ecología y en pocos años han quemado toda la huerta . No lees un comentario que no sea para insultar o atacar al contrario.
    Por favor ¿es eso democracia y tolerancia? y siempre gritan más los que más tienen que callar, lo hacen para echar cortinas de humo y tapar sus vergüenzas.Nos imponen leyes basura,que no sirven para nada , sólo que para marear la perdiz y no se preocupan de lo importante. Felicito a los jóvenes que están reaccionando y plantándoles cara a los políticos, para que no sean tan falsos y piensen en el bien común.

    ResponderEliminar
  11. Ahora es muy difícil comprarse un piso. La burbuja inmobiliaria, que no es otra cosa que el gran negocio de los especuladores que no les importa dejar en la miseria a las familias. Pero la burbuja ha explotado golpeando fuerte en la _Comunidad Valenciana. Los que se han dedicado a especular se han llevado el dinero de las hipotecas a otros países para invertir allí, empobreciendo el nuestro. Un desastre de urbanizaciones y campos de golf, mientras se abandonaban actividades productivas que son las que crean verdadera riqueza y ayudan a vivir a la gente. Ya veremos, cuando y como se arregla esto, y mientras las políticas neoliberales y los mercados (otra vez los especuladores), campando a sus anchas. Y aún hay gente que no se indigna o señala con el dedo hacia otro lado.

    ResponderEliminar